Doffin

Database for offentlige innkjøp

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Kunngjøring om konkurranse

Klassisk sektor

Kunngjøring iht FOR 2006-04-07 nr 402 del I og III

Tjenesteytelse

Del I: Oppdragsgiver

I.1)

Kontaktinformasjon

Kystverket BarentsWatch
Framsenteret, Hjalmar Johansensgate 15
9007  Tromsø
NO
Kontaktperson: Per-Arne Hoel
Telefon: +47 00007847
E-post: per.arne.hoel@kystverket.no
Nettsteder:
Nettsted oppdragsgiver: http://www.kystverket.no
Nettsted kjøperprofil: http://www.doffin.no//search/Search_AuthProfile.aspx?ID=AA1293
Ytterligere informasjon kan fås her: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
Spesifikasjoner og ytterligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende dynamisk innkjøpsordning) fås her:Ovennevnte kontaktpunkt(er)
Tilbud eller forespørsel om deltakelse skal sendes til: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
I.2)

Type oppdragsgiver

Departement med underliggende etater eller annen nasjonal myndighet
I.3)

Hovedaktivitet

  • Alminnelig offentlig tjenesteyting
I.4)

Anskaffelse på vegne av andre oppdragsgivere

Oppdragsgiver anskaffer på vegne av andre oppdragsgivere: Nei

Del II: Kontraktens gjenstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Navn på anskaffelsen gitt av oppdragsgiver:

Bistandsavtale på konsulenttjenester - BarentsWatch
II.1.2)

Type anskaffelse og utførelses- eller leveringssted

Tjenesteytelse
    Kategori27:  Andre tjenester
    Hovedleverings- eller hovedutførelsessted:
    Tromsø
    II.1.3)

    Kunngjøringen gjelder inngåelse av

    Kontrakt
    II.1.5)

    Kort beskrivelse

    Bistandsavtalen skal gi BarentsWatch tilgang til eksterne ressurser og kompetanse under oppbygging av driftsorganisasjonen.

    Arbeidet vil knytte seg til deltakelse og ledelse av delprosjekter for utvikling av nye tjenester, samhandling med partnere og bidrag med kompetanse inn i hovedprosjektet.

    Avtalen skal sikre BarentsWatch nødvendig kompetanse under etablering av driftsorganisasjonen.

    Arbeidet vil kunne innebære følgende aktiviteter:

    • Delprosjektledelse (typisk: ansvar for utvikling av nye tjenester).

    • Kontakt med partnere og leverandører.

    • Deltakelse i intern planlegging og gjennomføring av driftsoppgaver.

    Merk: For å melde din interesse i denne kunngjøringen og motta tilleggsinformasjon vennligst besøk Doffin nettsiden http://www.doffin.no/Search/Search_Switch.aspx?ID=276974.

    II.1.6)

    CPV-klassifisering

    Hovedvokabular
    72220000   Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
    Tilleggsvokabular
    73220000   Konsulentvirksomhet i forbindelse med utvikling
    72227000   Konsulentvirksomhet i forbindelse med integrasjon av programvare
    72220000   Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
    72266000   Konsulentvirksomhet i forbindelse med programvare
    79421000   Prosjektledelse, med unntak av bygge- og anleggsarbeid
    II.1.7)

    Opplysninger om WTO-avtalen om offentlige anskaffelser (GPA)

    Er anskaffelsen underlagt WTO/GPA:  Ja
    II.1.8)

    Delkontrakter

    Vil kontrakten bestå av delkontrakter:  Nei
    II.1.9)

    Opplysninger om alternative tilbud

    Vil alternative tilbud bli tatt i betraktning:  Nei
    II.2)

    Leveransens mengde eller omfang

    II.2.1)

    Totalleveransens mengde eller omfang:

    Ett år, med opsjon på ett år. Kontrakten vil ha et volum på minimum NOK 500 000, estmiert verdi på kontrakten omtrent NOK 1 000 000 basert på tidligere erfaringer.

    II.2.2)

    Opplysninger om opsjoner

    Opsjoner: Ja
    Beskriv disse opsjonene:

    Opsjon på ett år.

    II.2.3)

    Opplysninger om forlengelse

    Kontrakten kan forlenges: Ja
    Hvis kontrakten(e) kan forlenges: forventet tidsramme forpåfølgende kontraktene: 
    antall måneder: 12

    Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske opplysninger

    III.1)

    Betingelser i kontrakten

    III.1.4)

    Andre særlige vilkår

    Det gjelder særlige vilkår for oppfyllelse av kontrakten: Nei
    III.2)

    Kvalifikasjonskrav

    III.2.1)

    Krav til tilbyders organisatoriske og juridiske stilling

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    (1) Firmaattest

    (2) Krav til å fremlegge skatteattest for merverdiavgift (Nasjonale krav)

    (3) Krav til å fremlegge skatteattest for skatt (Nasjonale krav)

    (4) Krav til å fremlegge egenerklæring i samsvar med forskriftens vedlegg 2 om HMS (Nasjonale krav)

    (5) Annet (vennligst presiser dokumentasjonskrav under):

    Det kreves at leverandøren har et lovlig etablert foretak.

    III.2.2)

    Økonomisk og finansiell kapasitet

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    (1) Annet (vennligst presiser dokumentasjonskrav under):

    Kredittvurdering fra godkjent kredittinstitusjon, som for eksempel Dun & Bradstreet, Lindorff eller Experian. Vurderingen skal baseres på sist kjente regnskapstall med en angivelse om hvordan kredittvurderingen har utviklet seg siste to år.

    Eventuelle minste standardnivåer:

    Det kreves at leverandøren har god økonomi med dette menes: Leverandøren skal være kredittverdig, ha tilfredsstillende likviditet og lav konkursrisiko.

    III.2.3)

    Tekniske og faglige kvalifikasjoner

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    (1) Foretakets viktigste leveranser de siste 3 årene, inkludert deres verdi, tidspunkt og mottaker (gjelder vare- og tjeneste kontrakter)

    (2) Annet (vennligst presiser dokumentasjonskrav under):

    Det kreves erfaring fra tilsvarende eller relevante oppdrag/leveranser.

    Eventuelle minste standardnivåer:

    Det skal legges ved tilbudet referanseliste til foretakets viktigste relevante leveranser de siste 3 årene, inkludert deres verdi, relevans, tidspunkt og mottaker. Referansene kontrolleres ved behov.

    III.3)

    Særskilte betingelser i forbindelse med tjenestekontrakter

    III.3.1)

    Opplysninger om en bestemt profesjon

    III.3.2)

    Personer som er ansvarlige for utførelsen av tjenesteytelsen

    Vil juridiske personer måtte oppgi navnene og de faglige kvalifikasjonene for de personer som er ansvarlige for utførelsen av de aktuelle ytelser: Ja

    Del IV: Prosedyre

    IV.1)

    Type prosedyre

    IV.1.1)

    Type prosedyre

    Åpen anbudskonkurranse
    IV.1.2)

    Begrensning av antall leverandører som vil bli invitert til å delta

    IV.2)

    Tildelingskriterier

    IV.2.1)

    Tildelingskriterier

    Det økonomisk mest fordelaktige tilbud vurdert på grunnlag av , kriterier og vekting fastsatt i konkurransegrunnlaget
    IV.2.2)

    Opplysninger om elektronisk auksjon

    Vil det bli avholdt en elektronisk auksjon: Nei
    IV.3)

    Administrative opplysninger

    IV.3.3)

    Vilkår for å få utlevert eller tilgang til konkurransegrunnlag og/eller andre dokumenter (gjelder ikke ved dynamisk innkjøpsordning)

    IV.3.4)

    Frist for mottak av tilbud eller forespørsel om deltakelse

    04.02.2013 - 12:00
    IV.3.6)

    Språk som skal anvendes ved utforming av tilbud eller forespørsel om deltagelse

    Annet: Norsk
    IV.3.7)

    Vedståelsesfrist - minimum tidsperiode tilbudene er bindende.

    Varighet i måned(er): 3 (fra dato og klokkeslett fastsatt for mottak av tilbud)
    IV.3.8)

    Tilbudsåpning

    Del VI: Supplerende opplysninger

    VI.3)

    Tilleggsinformasjon:

    (NT Ref:276974)

    VI.5)

    Dato for publisering av denne kunngjøring:

    24.12.2012

    Du forlater nå Doffin

    for et annet system