Doffin

Database for offentlige innkjøp

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Kunngjøring om konkurranse

Klassisk sektor

Kunngjøring iht FOR 2006-04-07 nr 402 del I og III

Tjenesteytelse

Del I: Oppdragsgiver

I.1)

Kontaktinformasjon

Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten
971 183 675
PB 6538 Etterstad
0606  Oslo
NO
Kontaktperson: Tone Karlsen
Telefon: +47 02180
E-post: tone.karlsen@uke.oslo.kommune.no
Nettsteder:
Nettsted kjøperprofil: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/3758
Elektronisk tilgang til konkurransedokumenter og annen informasjon: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/112301
Elektronisk innlevering av tilbud eller forespørsel om deltakelse: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Notice/241815
Ytterligere informasjon kan fås her: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
Spesifikasjoner og ytterligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende dynamisk innkjøpsordning) fås her:Ovennevnte kontaktpunkt(er)
Tilbud eller forespørsel om deltakelse skal sendes til: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
I.2)

Type oppdragsgiver

Fylkeskommunal eller kommunal administrasjon
I.3)

Hovedaktivitet

    I.4)

    Anskaffelse på vegne av andre oppdragsgivere

    Oppdragsgiver anskaffer på vegne av andre oppdragsgivere: nei

    Del II: Kontraktens gjenstand

    II.1)

    Beskrivelse

    II.1.1)

    Navn på anskaffelsen gitt av oppdragsgiver:

    IKT-konsulenttjenester Digital brukeropplevelse

    II.1.2)

    Type anskaffelse og utførelses- eller leveringssted

    Tjenesteytelse
      Kategori27:  Andre tjenester
      Hovedleverings- eller hovedutførelsessted:
      NUTS-kode
      NORGE
      II.1.3)

      Kunngjøringen gjelder inngåelse av

      Gjelder anskaffelsen en rammeavtale
      II.1.4)

      Opplysninger om rammeavtale

      Parallell rammeavtale
      maks antall leverandører: 5
      Rammeavtalens varighet
      Varighet i måned(er): 24
      Anslått samlet verdi av avropene i løpet av hele rammeavtalens varighet
      anslå totalverdi eksklusiv MVA: 60000000  NOK
      Frekvens og verdi på avropene:
      II.1.5)

      Kort beskrivelse

      Oslo kommune jobber kontinuerlig med utvikling og modernisering innenfor digital brukeropplevelse på nett, og vil i den forbindelse ha behov for ekstern bistand de neste årene. Det vil være behov for bistand i alle faser av utviklingsarbeidet, men det kan også være behov for mindre oppdrag hvor konsulenten bidrar i deler av prosessen.

      II.1.6)

      CPV-klassifisering

      Hovedvokabular
      72220000   Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
      Tilleggsvokabular
      72000000   Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
      II.1.7)

      Opplysninger om WTO-avtalen om offentlige anskaffelser (GPA)

      Er anskaffelsen underlagt WTO/GPA:  ja
      II.1.8)

      Delkontrakter

      Vil kontrakten bestå av delkontrakter:  ja
      tilbud skal inngis på (velg kun ett alternativ)  en eller flere delkontrakter
      II.1.9)

      Opplysninger om alternative tilbud

      Vil alternative tilbud bli tatt i betraktning:  nei
      II.2)

      Leveransens mengde eller omfang

      II.2.1)

      Totalleveransens mengde eller omfang:

      Det kan leveres tilbud på ett eller flere av kompetanseområdene som beskrevet i Vedlegg 1

      II.2.2)

      Opplysninger om opsjoner

      Opsjoner: ja
      beskriv disse opsjonene:

      Opsjon på forlengelse 1 + 1 år.

      oppgi foreløpig tidsramme for anvendelse av disse opsjonene:
      II.2.3)

      Opplysninger om forlengelse

      Kontrakten kan forlenges: ja
      Hvis kontrakten(e) kan forlenges: forventet tidsramme forpåfølgende kontraktene: 
      antall måneder: 24 ()
      II.3)

      Kontraktens varighet

      planlagt startdato  22. 04. 2014  planlagt ferdigstillelsesdato  21. 04. 2016

      Opplysninger om delkontrakter

      Delkontraktnummer: 1  Tittel: IKT-konsulenttjenester
      1)

      Kort beskrivelse:

      9 forskjellige kompetanseområder, se konkurransegrunnlag

      2)

      CPV-klassifisering

      Hovedvokabular
      72220000   Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
      Tilleggsvokabular
      72000000   Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
      3)

      Delkontraktens mengde eller omfang:

      4)

      Angi kontraktslengden og/eller startdato/ferdigstillelsedato for delkontrakten

      5)

      Ytterligere informasjon om delkontraken:

      Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske opplysninger

      III.1)

      Betingelser i kontrakten

      III.1.4)

      Andre særlige vilkår

      Det gjelder særlige vilkår for oppfyllelse av kontrakten: nei
      III.2)

      Kvalifikasjonskrav

      III.2.1)

      Krav til tilbyders organisatoriske og juridiske stilling

      Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

      Krav:

      • Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsinnbetaling

      Dokumentasjonskrav:

      • Skatteattest for skatt og merverdiavgift som ikke er eldre enn 6 måneder gamle. Attestene fås ved henvendelse til det lokale skatteoppkreverkontor eller til skattekontoret.

      • Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene om dette.

      • Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske.

      Krav:

      • Leverandøren skal oppfylle lovbestemte krav i Norge innen helse, miljø og sikkerhet.

      Dokumentasjonskrav:

      • HMS-egenerklæring i utfylt og signert stand.

      Krav:

      • Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak

      Dokumentasjonskrav:

      • Norske selskaper: Firmaattest

      • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren

      III.2.2)

      Økonomisk og finansiell kapasitet

      Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

      Krav:

      • Leverandøren må ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten

      Dokumentasjonskrav:

      • Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetninger og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall

      • Oppdragsgiver forbeholder seg retten til på eget initiativ å innhente kredittvurdering.

      Dersom leverandøren av gyldige grunner ikke kan fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har anmodet om, kan han godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling med ethvert annet dokument som oppdragsgiver kan akseptere.

      Eventuelle minste standardnivåer:
      III.2.3)

      Tekniske og faglige kvalifikasjoner

      Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

      Krav:

      • Det kreves erfaring med bistand i sammenlignbare prosjekter. Det skal dokumenteres gjennomførte prosjekter som dekker de tilbudte områdene, jf. vedlegg 1

      Dokumentasjonskrav:

      • Liste over leverandørens mest relevante leveranser i inntil de 3 siste år. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets art, omfang og verdi, tidspunkt og navnet på den offentlige eller private mottaker. Det må fremgå av beskrivelsen hvilket kompetanseområde referansen gjelder for.

      Del IV: Prosedyre

      IV.1)

      Type prosedyre

      IV.1.1)

      Type prosedyre

      Åpen anbudskonkurranse
      IV.2)

      Tildelingskriterier

      IV.2.1)

      Tildelingskriterier

      Det økonomisk mest fordelaktige tilbud vurdert på grunnlag av , kriterier og vekting fastsatt i konkurransegrunnlaget
      IV.2.2)

      Opplysninger om elektronisk auksjon

      IV.3)

      Administrative opplysninger

      IV.3.1)

      Saksnummer hos oppdragsgiver

      201300429

      IV.3.2)

      Forutgående kunngjøring knyttet til samme kontrakt

      nei
      IV.3.3)

      Vilkår for å få utlevert eller tilgang til konkurransegrunnlag og/eller andre dokumenter (gjelder ikke ved dynamisk innkjøpsordning)

      Frist for å be om tilgang til konkurransegrunnlag og/eller andre dokument: 20.03.2014 - 00:00
      Må det betales for utlevering/tilgang til dokumentene: nei
      IV.3.4)

      Frist for mottak av tilbud eller forespørsel om deltakelse

      28.03.2014 - 12:00
      IV.3.6)

      Språk som skal anvendes ved utforming av tilbud eller forespørsel om deltagelse

      Annet: 

      Norsk

      IV.3.7)

      Vedståelsesfrist - minimum tidsperiode tilbudene er bindende.

      Inntil: 28.06.2014
      IV.3.8)

      Tilbudsåpning

      Vil det være åpen tilbudsåpning: nei

      Del VI: Supplerende opplysninger

      VI.1)

      Opplysninger om gjentakende innkjøp

      Berører kunngjøringen gjentakende innkjøp: nei
      VI.2)

      Opplysninger om EU-midler

      Vedrører kontrakten et prosjekt/program som er finansiert med EU-midler: nei
      VI.5)

      Dato for publisering av denne kunngjøring:

      10.2.2014

      Du forlater nå Doffin

      for et annet system