Doffin

Database for offentlige innkjøp

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Kunngjøring om konkurranse

Klassisk sektor

Kunngjøring iht FOR 2006-04-07 nr 402 del I og III

Tjenesteytelse

Del I: Oppdragsgiver

I.1)

Kontaktinformasjon

Forsvarets logistikkorganisasjon (FLO)
986105174
Postboks 800, Postmottak
2617  LILLEHAMMER
NO
Kontaktperson: Kjetil Brå Oksavik
Telefon: +47 67862876
E-post: koksavik@mil.no
Nettsteder:
Nettsted oppdragsgiver: http://www.forsvaret.no
Nettsted kjøperprofil: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/1127
Elektronisk tilgang til konkurransedokumenter og annen informasjon: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/118539
Ytterligere informasjon kan fås her: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
Spesifikasjoner og ytterligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende dynamisk innkjøpsordning) fås her:Ovennevnte kontaktpunkt(er)
Tilbud eller forespørsel om deltakelse skal sendes til: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
I.2)

Type oppdragsgiver

Departement med underliggende etater eller annen nasjonal myndighet
I.3)

Hovedaktivitet

  • Forsvar
I.4)

Anskaffelse på vegne av andre oppdragsgivere

Oppdragsgiver anskaffer på vegne av andre oppdragsgivere: nei

Del II: Kontraktens gjenstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Navn på anskaffelsen gitt av oppdragsgiver:

Frame Agreement for Assistance related to Tactical Data Link

II.1.2)

Type anskaffelse og utførelses- eller leveringssted

Tjenesteytelse
    Kategori7:  EDB og beslektede tjenester
    Hovedleverings- eller hovedutførelsessted:

    Kjeller

    NUTS-kode
    Akershus
    Fylke:  Akershus
    Kommune:  Skedsmo
    II.1.3)

    Kunngjøringen gjelder inngåelse av

    Gjelder anskaffelsen en rammeavtale
    II.1.4)

    Opplysninger om rammeavtale

    Rammeavtale med kun en leverandør
    Rammeavtalens varighet
    Varighet i måned(er): 24
    Hvis relevant, begrunnelse for bruk av rammeavtale som overstiger fire år: 
    Anslått samlet verdi av avropene i løpet av hele rammeavtalens varighet
    anslå totalverdi eksklusiv MVA
    mellom 1600000  og 12800000  NOK
    Frekvens og verdi på avropene:

    Anntatt 2 - 4 ggr pr år og 200000 - 800000 NOK pr gang.

    II.1.5)

    Kort beskrivelse

    Konsulenttjenester innen Taktisk Data Link

    II.1.6)

    CPV-klassifisering

    Hovedvokabular
    72220000   Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
    Tilleggsvokabular
    72000000   Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
    72200000   Programmering av software og rådgivning
    72222000   Informasjonssystemer eller teknologistrategisk gjennomsyn- og planleggingstjenester
    72222300   IT-tjenester
    II.1.7)

    Opplysninger om WTO-avtalen om offentlige anskaffelser (GPA)

    Er anskaffelsen underlagt WTO/GPA:  ja
    II.1.8)

    Delkontrakter

    Vil kontrakten bestå av delkontrakter:  nei
    II.1.9)

    Opplysninger om alternative tilbud

    Vil alternative tilbud bli tatt i betraktning:  nei
    II.2)

    Leveransens mengde eller omfang

    II.2.1)

    Totalleveransens mengde eller omfang:

    Kosulenttjenester innen TDL, test og rådgivning.

    anslå totalverdi eksklusiv MVA
    mellom 1600000  og 12800000  NOK
    II.2.2)

    Opplysninger om opsjoner

    Opsjoner: nei
    II.2.3)

    Opplysninger om forlengelse

    Kontrakten kan forlenges: ja
    oppgi antall mulige forlengelser:  2
    Hvis kontrakten(e) kan forlenges: forventet tidsramme forpåfølgende kontraktene: 
    antall måneder: 24
    II.3)

    Kontraktens varighet

    planlagt startdato  05. 09. 2014  planlagt ferdigstillelsesdato  05. 09. 2016

    Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske opplysninger

    III.1)

    Betingelser i kontrakten

    III.1.4)

    Andre særlige vilkår

    Det gjelder særlige vilkår for oppfyllelse av kontrakten: ja
    beskriv disse særlige vilkårene: 

    Leverandøren skal inngå sikkerhetsavtale

    Konsulentene skal sikkerhetsklareres i hht NATO Secret/Hemmelig

    Leverandøren skal avgi HMS erklæring

    Leverandøren skal dokumentere finansiell styrke

    III.2)

    Kvalifikasjonskrav

    III.2.1)

    Krav til tilbyders organisatoriske og juridiske stilling

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Registrert i et selskapsregister i et NATO land

    dokumentert fri for heftelser MVA og skatt

    III.2.2)

    Økonomisk og finansiell kapasitet

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    HMS erklæring

    Kreditt rating fra 3 part

    Godkjent sikkerhetsavtale

    Godkjent sikkerhetsklarering for Konsulentene

    Eventuelle minste standardnivåer:

    Betalt MVA og skatt

    Sikkerhetsklarert i hht Hemmelig

    Sikkerhetsavtale

    Registrert i NATO land

    III.2.3)

    Tekniske og faglige kvalifikasjoner

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    God kjennskap til TDL

    CV for konsulentene

    Eventuelle minste standardnivåer:

    Kjennskap til TDL som i KD.

    III.3)

    Særskilte betingelser i forbindelse med tjenestekontrakter

    III.3.1)

    Opplysninger om en bestemt profesjon

    Er utførelsen av tjenesten forbeholdt en bestemt profesjon: nei
    III.3.2)

    Personer som er ansvarlige for utførelsen av tjenesteytelsen

    Vil juridiske personer måtte oppgi navnene og de faglige kvalifikasjonene for de personer som er ansvarlige for utførelsen av de aktuelle ytelser: ja

    Del IV: Prosedyre

    IV.1)

    Type prosedyre

    IV.1.1)

    Type prosedyre

    Åpen anbudskonkurranse
    IV.2)

    Tildelingskriterier

    IV.2.1)

    Tildelingskriterier

    Det økonomisk mest fordelaktige tilbud vurdert på grunnlag av , kriterier og vekting fastsatt i konkurransegrunnlaget
    IV.2.2)

    Opplysninger om elektronisk auksjon

    Vil det bli avholdt en elektronisk auksjon: nei
    IV.3)

    Administrative opplysninger

    IV.3.1)

    Saksnummer hos oppdragsgiver

    FSP FLO/IKT/2014/K/007

    IV.3.2)

    Forutgående kunngjøring knyttet til samme kontrakt

    nei
    IV.3.3)

    Vilkår for å få utlevert eller tilgang til konkurransegrunnlag og/eller andre dokumenter (gjelder ikke ved dynamisk innkjøpsordning)

    Frist for å be om tilgang til konkurransegrunnlag og/eller andre dokument: 28.07.2014 - 15:30
    Må det betales for utlevering/tilgang til dokumentene: nei
    IV.3.4)

    Frist for mottak av tilbud eller forespørsel om deltakelse

    11.08.2014 - 12:00
    IV.3.6)

    Språk som skal anvendes ved utforming av tilbud eller forespørsel om deltagelse

    EN
    Annet: 

    Norsk

    IV.3.7)

    Vedståelsesfrist - minimum tidsperiode tilbudene er bindende.

    Inntil: 30.10.2014
    IV.3.8)

    Tilbudsåpning

    Dato: 12.08.2014 - 14:00
    Sted: 
    FLO/IKT kapasiteter Kontraktsavdeling
    Rødskifervegen 20
    1352  Kolsås
    NO
    Kontaktperson: Kjetil Braa Oksavik

    Kontraktsavdelingen

    Vil det være åpen tilbudsåpning: nei

    Del VI: Supplerende opplysninger

    VI.1)

    Opplysninger om gjentakende innkjøp

    Berører kunngjøringen gjentakende innkjøp: nei
    VI.2)

    Opplysninger om EU-midler

    Vedrører kontrakten et prosjekt/program som er finansiert med EU-midler: nei
    VI.5)

    Dato for publisering av denne kunngjøring:

    17.6.2014

    Du forlater nå Doffin

    for et annet system