Doffin

Database for offentlige innkjøp

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Kunngjøring om konkurranse

Klassisk sektor

Kunngjøring iht FOR 2006-04-07 nr 402 del I og III

Bygge- og anleggsarbeid

Del I: Oppdragsgiver

I.1)

Kontaktinformasjon

Melhus kirkelige fellesråd
876 998 912
Rådhusvegen 2
7224  Melhus
NO
Kontaktperson: Kurt Rylandsholm
Telefon: +47 72858620
E-post: kurt.rylandsholm@melhus.kommune.no
Nettsteder:
Nettsted oppdragsgiver: http://www.kirken.melhus.no
Nettsted kjøperprofil: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/3565
Elektronisk tilgang til konkurransedokumenter og annen informasjon: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/112844
Elektronisk innlevering av tilbud eller forespørsel om deltakelse: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Notice/242721
Ytterligere informasjon kan fås her: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
Spesifikasjoner og ytterligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende dynamisk innkjøpsordning) fås her:Ovennevnte kontaktpunkt(er)
Tilbud eller forespørsel om deltakelse skal sendes til: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
I.2)

Type oppdragsgiver

Offentligrettslig organ
I.3)

Hovedaktivitet

  • Alminnelig offentlig tjenesteyting
I.4)

Anskaffelse på vegne av andre oppdragsgivere

Oppdragsgiver anskaffer på vegne av andre oppdragsgivere: Nei

Del II: Kontraktens gjenstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Navn på anskaffelsen gitt av oppdragsgiver:

Nytt orgel Melhus kirke

II.1.2)

Type anskaffelse og utførelses- eller leveringssted

Bygge- og anleggsarbeid
    Utførelsesentreprise
    Samarbeidskontrakt
    Hovedleverings- eller hovedutførelsessted:

    Melhus kirke

    NUTS-kode
    Sør-Trøndelag
    II.1.3)

    Kunngjøringen gjelder inngåelse av

    Kontrakt
    II.1.5)

    Kort beskrivelse

    Kirken er en viktig aktør i bygdas og fylkets musikkliv og kirken fungerer som et samlingspunkt for ulike aktiviteter. Med det nye orgelet vil kirken ta plass i et mangfoldig kirkemusikalsk landskap. Vi ønsker et orgel som på best mulig måte kan dekke behovet for orgelmusikk til gudstjenester, kirkelige handlinger og konserter. Et nytt orgel til Melhus kirke skal dekke minst fire områder – noe som vil legge føringer for orglets tonale karakter:

    • liturgisk akkompagnement og salmesang.

    • et vidt konsert-repertoar.

    • improvisasjon i ulike stiler.

    • instrumental og vokal akkompagnement.

    II.1.6)

    CPV-klassifisering

    Hovedvokabular
    37311300   Orgler
    Tilleggsvokabular
    37000000   Musikkinstrumenter, sportsvarer, spill, leker, kunsthåndtverk- og kunstnerartikler, tilbehør.
    37300000   Musikkinstrumenter og tilhørende deler
    37310000   Musikkinstrumenter
    37311000   Tangentinstrumenter
    II.1.7)

    Opplysninger om WTO-avtalen om offentlige anskaffelser (GPA)

    Er anskaffelsen underlagt WTO/GPA:  Ja
    II.1.8)

    Delkontrakter

    Vil kontrakten bestå av delkontrakter:  Nei
    II.2)

    Leveransens mengde eller omfang

    II.2.1)

    Totalleveransens mengde eller omfang:

    Totalleveransen skal være for en komplett gjennomføring, montering og intonering av orgelet med kvaliteter som beskrevet i kravspesifikasjonen, vedlegg 1 til konkurransegrunnlaget, og inntil produktet er testet og godkjent av Melhus kirkelige fellesråd.

    II.2.2)

    Opplysninger om opsjoner

    Opsjoner: Nei
    II.2.3)

    Opplysninger om forlengelse

    Kontrakten kan forlenges: Nei

    Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske opplysninger

    III.1)

    Betingelser i kontrakten

    III.1.4)

    Andre særlige vilkår

    Det gjelder særlige vilkår for oppfyllelse av kontrakten: Nei
    III.2)

    Kvalifikasjonskrav

    III.2.1)

    Krav til tilbyders organisatoriske og juridiske stilling

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Se konkurransegrunnlaget.

    III.2.2)

    Økonomisk og finansiell kapasitet

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Se konkurransegrunnlaget.

    Eventuelle minste standardnivåer:
    III.2.3)

    Tekniske og faglige kvalifikasjoner

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Se konkurransegrunnlaget.

    Del IV: Prosedyre

    IV.1)

    Type prosedyre

    IV.1.1)

    Type prosedyre

    Konkurranse med forhandling
    Er tilbyderne i forhandlet prosedyre allerede blitt utvalgt:  Nei
    IV.1.2)

    Begrensning av antall leverandører som vil bli invitert til å delta

    Planlagt minimum  3  og  maks antall  5
    List opp kriteriene som vil bli benyttet for å begrense antall tilbydere: 

    Se konkurransegrunnlaget punkt 3.

    IV.1.3)

    Reduksjon av antall tilbud under konkurranse med forhandlinger eller ved konkurransepreget dialog

    Vil det bli benyttet en faseoppdelt prosedyre for å gradvis redusere antall løsninger som skal drøftes eller tilbud det skal forhandles om:  Ja
    IV.2)

    Tildelingskriterier

    IV.2.1)

    Tildelingskriterier

    Det økonomisk mest fordelaktige tilbud vurdert på grunnlag av  Kriteriene listet under
    1. Kvalitet i utførelse (eks. materialvalg, håndverk, kunstnerisk) . Vekting 35
    2. Pris . Vekting 20
    3. Ferdigstillingstidspunkt . Vekting 15
    4. Fasademessig tilnærming . Vekting 15
    5. Serviceavtale og oppfølging i bygge- og garantitiden . Vekting 15
    IV.2.2)

    Opplysninger om elektronisk auksjon

    IV.3)

    Administrative opplysninger

    IV.3.1)

    Saksnummer hos oppdragsgiver

    Nytt orgel Melhus kirke

    IV.3.2)

    Forutgående kunngjøring knyttet til samme kontrakt

    Nei
    IV.3.3)

    Vilkår for å få utlevert eller tilgang til konkurransegrunnlag og/eller andre dokumenter (gjelder ikke ved dynamisk innkjøpsordning)

    Må det betales for utlevering/tilgang til dokumentene: Nei
    IV.3.4)

    Frist for mottak av tilbud eller forespørsel om deltakelse

    03.03.2014 - 12:00
    IV.3.5)

    Dato for utsendelse til utvalgte kandidater av invitasjon til å levere inn tilbud eller å delta

    10.03.2014
    IV.3.6)

    Språk som skal anvendes ved utforming av tilbud eller forespørsel om deltagelse

    Annet: 

    Norsk

    Del VI: Supplerende opplysninger

    VI.1)

    Opplysninger om gjentakende innkjøp

    Berører kunngjøringen gjentakende innkjøp: Nei
    VI.2)

    Opplysninger om EU-midler

    Vedrører kontrakten et prosjekt/program som er finansiert med EU-midler: Nei
    VI.5)

    Dato for publisering av denne kunngjøring:

    14.2.2014

    Du forlater nå Doffin

    for et annet system