Doffin

Database for offentlige innkjøp

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Kunngjøring om konkurranse

Klassisk sektor

Kunngjøring iht FOR 2006-04-07 nr 402 del I og III

Bygge- og anleggsarbeid

Del I: Oppdragsgiver

I.1)

Kontaktinformasjon

Bømlo kommune
834210622
Rådhuset, Leirdalen 1
5430  Bremnes
NO
Kontaktperson: Kjell Steinar Knutsen
Telefon: +47 53423000
E-post: kjell-steinar.knutsen@bomlo.kommune.no
Faks: +47 53423001
Nettsteder:
Nettsted oppdragsgiver: https://www.bomlo.kommune.no
Nettsted kjøperprofil: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/2179
Elektronisk tilgang til konkurransedokumenter og annen informasjon: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/134010
Ytterligere informasjon kan fås her: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
Spesifikasjoner og ytterligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende dynamisk innkjøpsordning) fås her:Ovennevnte kontaktpunkt(er)
Tilbud eller forespørsel om deltakelse skal sendes til: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
I.2)

Type oppdragsgiver

Fylkeskommunal eller kommunal administrasjon
I.3)

Hovedaktivitet

  • Utdanning
  • Alminnelig offentlig tjenesteyting
I.4)

Anskaffelse på vegne av andre oppdragsgivere

Oppdragsgiver anskaffer på vegne av andre oppdragsgivere: Nei

Del II: Kontraktens gjenstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Navn på anskaffelsen gitt av oppdragsgiver:

Totalentreprise nye Bremnes ungdomsskule

II.1.2)

Type anskaffelse og utførelses- eller leveringssted

Bygge- og anleggsarbeid
    Totalentreprise
    Hovedleverings- eller hovedutførelsessted:

    Idrettsvegen 87, 5430 Bremnes

    NUTS-kode
    Hordaland
    Fylke:  Hordaland
    II.1.3)

    Kunngjøringen gjelder inngåelse av

    Kontrakt
    II.1.5)

    Kort beskrivelse

    Anskaffelsen omhandler totalentreprise for ny ungdomsskole, svømmeanlegg, inkl. utomhus arbeider, samt trafikksikring, fortau

    II.1.6)

    CPV-klassifisering

    Hovedvokabular
    45000000   Bygge- og anleggsvirksomhet
    Tilleggsvokabular
    45214200   Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med skolebygninger
    45212212   Byggearbeid i forbindelse med svømmebassenger
    II.1.7)

    Opplysninger om WTO-avtalen om offentlige anskaffelser (GPA)

    Er anskaffelsen underlagt WTO/GPA:  Ja
    II.1.8)

    Delkontrakter

    Vil kontrakten bestå av delkontrakter:  Nei
    II.1.9)

    Opplysninger om alternative tilbud

    Vil alternative tilbud bli tatt i betraktning:  Nei
    II.2)

    Leveransens mengde eller omfang

    II.2.1)

    Totalleveransens mengde eller omfang:

    Totalentreprisen omfatter alle bygningsmessige arbeider for skolen og svømmeanlegget, samt opparbeiding av utomhusareal og trafikksikringsarbeider langs eksisterende vei. Videre inngår leveranse av idrettsutstyr i svømmeanlegg, samt fast innredning i skolen og svømmeanlegget.

    Skolen skal planlegges og dimensjoneres for 400 elever fordelt på 3 trinn. Arealramme for ungdomsskolen er 4570 m2 BTA.

    Svømmeanlegget får en grunnflate på ca 1320 m2

    II.2.2)

    Opplysninger om opsjoner

    Opsjoner: Nei
    II.2.3)

    Opplysninger om forlengelse

    Kontrakten kan forlenges: Nei
    II.3)

    Kontraktens varighet

    Varighet i måned(er): 024 

    Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske opplysninger

    III.1)

    Betingelser i kontrakten

    III.1.1)

    Sikkerhetsstillelse og garantier som kreves:

    Se konkurransegrunnlag

    III.1.2)

    De viktigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser

    Se konkurransegrunnlag

    III.1.3)

    Krav til foretaksform for eventuell leverandørgruppering kontrakten tildeles:

    Se konkurransegrunnlag

    III.1.4)

    Andre særlige vilkår

    Det gjelder særlige vilkår for oppfyllelse av kontrakten: Nei
    III.2)

    Kvalifikasjonskrav

    III.2.1)

    Krav til tilbyders organisatoriske og juridiske stilling

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Se konkurransegrunnlag

    III.2.2)

    Økonomisk og finansiell kapasitet

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Se konkurransegrunnlag

    Eventuelle minste standardnivåer:
    III.2.3)

    Tekniske og faglige kvalifikasjoner

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Se konkurransegrunnlag

    III.3)

    Særskilte betingelser i forbindelse med tjenestekontrakter

    III.3.1)

    Opplysninger om en bestemt profesjon

    Er utførelsen av tjenesten forbeholdt en bestemt profesjon: Nei
    III.3.2)

    Personer som er ansvarlige for utførelsen av tjenesteytelsen

    Vil juridiske personer måtte oppgi navnene og de faglige kvalifikasjonene for de personer som er ansvarlige for utførelsen av de aktuelle ytelser: Nei

    Del IV: Prosedyre

    IV.1)

    Type prosedyre

    IV.1.1)

    Type prosedyre

    Åpen anbudskonkurranse
    IV.2)

    Tildelingskriterier

    IV.2.1)

    Tildelingskriterier

    Det økonomisk mest fordelaktige tilbud vurdert på grunnlag av , kriterier og vekting fastsatt i konkurransegrunnlaget
    IV.2.2)

    Opplysninger om elektronisk auksjon

    Vil det bli avholdt en elektronisk auksjon: Nei
    IV.3)

    Administrative opplysninger

    IV.3.1)

    Saksnummer hos oppdragsgiver

    2009/529

    IV.3.2)

    Forutgående kunngjøring knyttet til samme kontrakt

    Nei
    IV.3.3)

    Vilkår for å få utlevert eller tilgang til konkurransegrunnlag og/eller andre dokumenter (gjelder ikke ved dynamisk innkjøpsordning)

    Må det betales for utlevering/tilgang til dokumentene: Nei
    IV.3.4)

    Frist for mottak av tilbud eller forespørsel om deltakelse

    02.11.2015 - 13:00
    IV.3.6)

    Språk som skal anvendes ved utforming av tilbud eller forespørsel om deltagelse

    Annet: 

    Norsk

    IV.3.7)

    Vedståelsesfrist - minimum tidsperiode tilbudene er bindende.

    Varighet i dager: 120 (fra dato og klokkeslett fastsatt for mottak av tilbud)
    IV.3.8)

    Tilbudsåpning

    Dato: 02.11.2015 - 14:00
    Vil det være åpen tilbudsåpning: Nei

    Del VI: Supplerende opplysninger

    VI.1)

    Opplysninger om gjentakende innkjøp

    Berører kunngjøringen gjentakende innkjøp: Nei
    VI.2)

    Opplysninger om EU-midler

    Vedrører kontrakten et prosjekt/program som er finansiert med EU-midler: Nei
    VI.3)

    Tilleggsinformasjon:

    Norconsult har vært i så nær tilknytning til utarbeiding av konkurransegrunnlag at de ikke kan delta som tilbyder, eller inngå i organisasjon som gir tilbud i denne konkurransen.

    På grunn av ferieavvikling kan eventuelle spørsmål om prosjektet ikke besvares før tidspunktet for anbudsbefaring dvs. 17.08.15

    VI.4)

    Prosedyre for klagebehandling

    VI.4.1)

    Kontaktpunkt til instans som er ansvarlig for den formelle klagebehandlingen

     

    Tvisteløsningsorgan

    VI.4.2)

    Innsendelse av klager

    Informasjon vedrørende tidsfrist(er) for innsendelse av klage:
    VI.4.3)

    Kontaktpunkt for å innhente informasjon om klagebehandling og prosess for innsendelse av klager

    Bømlo kommune
    834210622
    Leirdalen 1
    5430  Bremnes
    NO
    Telefon: +47 53423000
    E-post: postmottak@bomlo.kommune.no
    Faks: +47 53423001
    Nettsted:
    VI.5)

    Dato for publisering av denne kunngjøring:

    6.7.2015

    Du forlater nå Doffin

    for et annet system