Doffin

Database for offentlige innkjøp

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Kunngjøring om supplerende opplysninger, uavsluttet prosedyre eller feil

Del I: Oppdragsgiver

I.1)

Kontaktinformasjon

Norsk Helsenett SF (NHN)
Professor Brochs gate 2
7030  TRONDHEIM
NO
Kontaktperson: Marion Sydskjør
E-post: marion.sydskjor@nhn.no
Nettsteder:
Elektronisk tilgang til konkurransedokumenter og annen informasjon: http://permalink.mercell.com/60716805.aspx
Elektronisk innlevering av tilbud eller forespørsel om deltakelse: http://permalink.mercell.com/60716805.aspx
I.2)

Type innkjøpsorgan

Oppdragsgiver

Del II: Kontraktens gjenstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Navn på anskaffelsen:

Rammeavtale for innkjøp av kontormøbler og inventar
II.1.2)

Kort beskrivelse

1. kvartal 2017 skal Norsk Helsenett SF flytte inn i nytt bygg og skal dermed innrede nye kontorlandskap. I denne forbindelse gjennomføres det en anskaffelse av en rammeavtalen som skal omfatter innredning i form av kontormøbler og annet nødvendig inventar. Avtalen inneholder leveranser av møbler og inventar innen følgende kategorier: Arbeidsplassmøbler Oppbevaringsmøbler Konferanseromsmøbler Miljømøbler Spesialdesign Møteromsutstyr

Innredningskonsept med designuttrykk, farge og materialholdning er utarbeidet og utgjør beslutningsgrunnlag for innkjøp av nye møbler og inventar.

Fargeholdning, formspråk og designuttrykk er visualisert i vedlagt collage som uttrykker forbilder for møbler og tekstiler som ønskes benyttet i innredningen, samt typebeskrivelse i vedlagt kravspesifikasjon. Det åpnes for å tilby produkter som ikke er identiske med collage og typebeskrivelse.

Viser til vedlagte forbildecollage og vedlagte kravspesifikasjon (med vedlegg) for ytterligere beskrivelse.

Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[http://permalink.mercell.com/60716805.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.

II.1.3)

CPV-klassifisering

Hovedvokabular
39130000   Kontormøbler
Tilleggsvokabular
39153000   Møbler til møterom
39113200   Sofaer
39200000   Inventar
39290000   Diverse inventar
39112000   Stoler
39150000   Diverse møbler og utstyr
39120000   Bord, skap, skrivebord og bokhyller
39143310   Kaffebord, salongbord
30195910   Whiteboardtavler

Del IV: Prosedyre

IV.1)

Type prosedyre

IV.1.1)

Type prosedyre

Åpen anbudskonkurranse
IV.2)

Administrative opplysninger

IV.2.1)

Saksnummer

16/02133
IV.2.2)

Kunngjøringsreferanse for elektronisk sendte meldinger

Kunngjøring referanse:  2016-610015
IV.2.3)

Kunngjøring som denne publisering refererer til

Kunngjøringsnummer i TED: 2016/S 181-326061
IV.2.4)

Dato for utsendelse av opprinnelig kunngjøring:

13.9.2016

Del VI: Supplerende opplysninger

VI.1)

Kunngjøringen omfatter:

Endring
VI.3)

Endring av opprinnelige informasjon:

VI.3.1)

Endring av opprinnelig informasjon eller kunngjøring i TED ikke i samsvar

Endring av opprinnelig informasjon
VI.3.2)

Kunngjøring eller tilsvarende anbudsdokumenter

I tilknyttede konkurransedokumenter
VI.3.3)

Tekst som skal rettes i opprinnelig kunngjøring

VI.3.4)

Datoer som skal endres i opprinnelig kunngjøring

VI.3.5)

Adresser og kontakter, som skal endres

VI.3.6)

Tekst som skal tilføyes i opprinnelig kunngjøring

VI.4)

Ytterligere supplerende informasjon:

Det er foretatt en endring og lastet opp en korrigert versjon av vedlagte dokument "Kravspesifikasjon med prisskjema". 

Det er slettet et ark med generelle krav da disse er innarbeidet i konkurransegrunnlaget og skulle vært tatt ut av kravspesifikasjonen før publisering.

VI.5)

Dato for publisering av denne kunngjøring:

23.9.2016

Du forlater nå Doffin

for et annet system