Doffin

Database for offentlige innkjøp

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Kunngjøring om kontraktstildeling

Klassisk sektor

Kunngjøring iht FOR 2006-04-07 nr 402 del I og III

Bygge- og anleggsarbeid

Del I: Oppdragsgiver

I.1)

Kontaktinformasjon

Støren kirkelige fellesråd
976 998 863
Rådhuset
7290  Støren
NO
Kontaktperson: Knut Arne Aasen
Telefon: +47 48207467
E-post: elioed@mgk.no
Faks: +47 72403001
Nettsteder:
Nettsted kjøperprofil: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/58196
Elektronisk tilgang til konkurransedokumenter og annen informasjon: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/132398
I.2)

Type oppdragsgiver

Fylkeskommunal eller kommunal administrasjon
I.3)

Hovedaktivitet

  • Alminnelig offentlig tjenesteyting
  • Fritid, kultur og religion
I.4)

Anskaffelse på vegne av andre oppdragsgivere

Oppdragsgiver anskaffer på vegne av andre oppdragsgivere: Nei

Del II: Kontraktens gjenstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Navn på anskaffelsen:

Nytt orgel Støren kirke

II.1.2)

Type anskaffelse og utførelses- eller leveringssted

Bygge- og anleggsarbeid
    Totalentreprise
    Hovedleverings- eller hovedutførelsessted:

    Støren kirke

    NUTS-kode
    Sør-Trøndelag
    Fylke:  Sør-Trøndelag
    Kommune:  Midtre Gauldal
    II.1.4)

    Kort beskrivelse

    Støren kirkelige fellesråd inviterer til konkurranse med forhandling med prekvalifisering i forbindelse med bygging av nytt orgel i Støren kirke. De 3-5 best kvalifiserte leverandørene på grunnlag av kvalifikasjonskravene i punkt 3.4 blir invitert til å inngi tilbud. Fellesrådet velger så en leverandør vurdert ut fra tildelingskriteriene, jf. kap. 4.

    Anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 16. juli 1999 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) av 7. april 2006 nr. 402. Del II

    § 5-1. Kontraktstildeling vil bli foretatt etter prosedyren ”Konkurranse med forhandling”.

    Et nytt orgel skal fylle dagens behov for et moderne orgel og samtidig bygges etter velprøvde håndverksmessige tradisjoner. Tradisjonell orgelbygging fra den klassiske epoken ønskes i kombinasjon med etablerte tekniske løsninger. Vi ønsker én av følgende løsninger, her beskrevet i prioritert rekkefølge:

    1 a) Restaurering av eksisterende orgel, samt tilføring av akustiske stemmer

    1 b) Restaurering av eksisterende orgel, tilføring digitale stemmer (hybridorgel)

    2. Komplett nybygg, mekanisk orgel med sløyfelade.

    Orgelet må ha en klang som favoriserer liturgisk orgelspill og improvisasjon til liturgi samt ledsagelse av solister. I samsvar med kirkens prektige eksteriør og interiør fra 1816 er det nærliggende å ønske seg et orgel med en grunntonerik og romantisk klang.

    II.1.5)

    CPV-klassifisering

    Hovedvokabular
    37311300   Orgler
    II.1.6)

    Opplysninger om WTO-avtalen om offentlige anskaffelser (GPA)

    Er anskaffelsen underlagt WTO/GPA:  Ja
    II.2)

    Kontraktens/kontraktenes samlede verdi

    II.2.1)

    Kontraktens/kontraktenes samlede verdi

    Del IV: Prosedyre

    IV.1)

    Type prosedyre

    IV.1.1)

    Type prosedyre

    Konkurranse med forhandling
    IV.2)

    Tildelingskriterier

    IV.2.1)

    Tildelingskriterier

    Det økonomisk mest fordelaktige tilbud vurdert på grunnlag av
    1. Økonomi og kvalitet . Vekting 1
    IV.2.2)

    Opplysninger om elektronisk auksjon

    IV.3)

    Administrative opplysninger

    IV.3.1)

    Saksnummer hos oppdragsgiver

    414/09

    IV.3.2)

    Forutgående kunngjøring knyttet til samme kontrakt

    Kunngjøring på kjøperprofil
    Kunngjøringsnummer i TED: 2015/S 102-186462  of 04.07.2016
    Kunngjøring om konkurranse
    Kunngjøringsnummer i TED: 2015/S 102-186462  of 26.05.2015
    IV.3.2.1)

    Doffin kunngjøring(er) som gjelder samme kontrakt

    Kunngjøring av konkurranse
    Kunngjøringsnummer på Doffin: 2015-125450  of 2015-05-26

    Del V: Kontraktstildeling

    Kontraktsnummer: 1 Delkontraktnummer: 1 - Tittel:

    Orgel

    V.1)

    Dato for kontraktstildeling:

    15.09.2015
    V.2)

    Opplysninger om tilbud

    Antall mottatte tilbud: 5
    Antall tilbud mottatt elektronisk: 1
    V.3)

    Navn og adresse til leverandør som er innstilt til å få kontrakten

    Sandor Peter Orgelbau
    699 Harghita
    Sansimion
    RO
    Telefon: +40 266334709
    E-post: sandorgona@gmail.com
    Nettsted:
    V.4)

    Opplysninger om kontraktsverdien (eller laveste/høyeste tilbud evaluert)

    Kontraktsverdi:
    Verdi: 1875000 NOK
    Inklusiv MVA (i prosent). MVA (%) (%) 25
    Laveste og høyeste tilbud:
    Laveste tilbud 1500000  og  høyeste tilbud 5625000 NOK
    Inklusiv MVA (i prosent). MVA (%) (%) 25
    V.5)

    Opplysninger om underleverandør

    Er det sannsynlig at deler av kontrakten vil bli gitt til underleverandør: Nei

    Del VI: Supplerende opplysninger

    VI.1)

    Opplysninger om EU-midler

    Vedrører kontrakten et prosjekt/program som er finansiert med EU-midler: Nei
    VI.3)

    Prosedyre for klagebehandling

    VI.3.1)

    Kontaktpunkt til instans som er ansvarlig for den formelle klagebehandlingen

     

    Tvisteløsningsorgan

    VI.3.2)

    Innsendelse av klager

    Informasjon vedrørende tidsfrist(er) for innsendelse av klage:

    Klagefrist 28.08.15

    VI.3.3)

    Kontaktpunkt for å innhente informasjon om klagebehandling og prosess for innsendelse av klager

    VI.4)

    Dato for publisering av denne kunngjøring:

    6.7.2016

    Du forlater nå Doffin

    for et annet system