Doffin

Database for offentlige innkjøp

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Kunngjøring om konkurranse

Klassisk sektor

Kunngjøring iht FOR 2006-04-07 nr 402 del I og III

Tjenesteytelse

Del I: Oppdragsgiver

I.1)

Kontaktinformasjon

SYKEHUSINNKJØP HF
916 879 067
Tollbugata 7
9800  VADSØ
NO
Kontaktperson: Runar Rushfeldt Hanssen
E-post: ambulansefly@hinas.no
Nettsteder:
Nettsted oppdragsgiver: www.luftambulansetjenesten.no
Elektronisk tilgang til konkurransedokumenter og annen informasjon: http://www.mercell.com/permalink/62499166.aspx
Elektronisk innlevering av tilbud eller forespørsel om deltakelse: http://www.mercell.com/permalink/62499166.aspx
Ytterligere informasjon kan fås her:
Mercell Holding AS
Karihaugveien 89
1086  OSLO
NO
Spesifikasjoner og ytterligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende dynamisk innkjøpsordning) fås her:
Mercell Holding AS
Karihaugveien 89
1086  OSLO
NO
Tilbud eller forespørsel om deltakelse skal sendes til:
Mercell Holding AS
Karihaugveien 89
1086  OSLO
NO
I.2)

Type oppdragsgiver

Offentligrettslig organ
I.3)

Hovedaktivitet

  • Helse
I.4)

Anskaffelse på vegne av andre oppdragsgivere

Oppdragsgiver anskaffer på vegne av andre oppdragsgivere: Ja
Luftambulansetjenesten ANS
986512810
Postboks 235
9001  Bodø
NO

Del II: Kontraktens gjenstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Navn på anskaffelsen gitt av oppdragsgiver:

Ambulanseflytjenester 2019
II.1.2)

Type anskaffelse og utførelses- eller leveringssted

Tjenesteytelse
    Kategori3:  Lufttransport av personer og gods, unntatt posttransport
    Hovedleverings- eller hovedutførelsessted:
    Norge
    NUTS-kode
    NORGE
    Sted: hele Norge
    II.1.5)

    Kort beskrivelse

    Anskaffelsen omfatter en komplett operasjon ved aktuelle luftambulansebaser for fly, inkludert anskaffelse og drift av ambulansefly, bemanning, vedlikehold, beredskap, utstyr, trening etc. Se konkurransegrunnlag for utdypende informasjon. 

    Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[http://permalink.mercell.com/62499166.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.

    II.1.6)

    CPV-klassifisering

    Hovedvokabular
    85143000   Ambulansetjenester
    Tilleggsvokabular
    34711100   Fly
    34711110   Fly med faste vinger
    34711300   Luftfartøyer med pilot
    34711400   Spesialfly
    50211100   Vedlikehold av luftfartøyer
    60400000   Lufttransport
    60424100   Utleie av fly med besetning
    60443000   Luftredningstjenester
    80650000   Trening og simulering i luftfartøy, missil og romfartøy
    85140000   Diverse helsetjenester
    85142000   Tjenester i tilknytning til akuttmedisin/ambulansepersonell
    33100000   Medisinsk utstyr
    33170000   Anestesi og gjenoppliving
    33171000   Instrumenter til anestesi og gjenoppliving
    33171200   Instrumenter til gjenoppliving
    33195000   Pasientovervåkningssystem
    33123210   Hjerteovervåkningsutstyr
    33112200   Ultralydapparat
    33152000   Kuvøser
    II.1.7)

    Opplysninger om WTO-avtalen om offentlige anskaffelser (GPA)

    Er anskaffelsen underlagt WTO/GPA:  Ja
    II.1.8)

    Delkontrakter

    Vil kontrakten bestå av delkontrakter:  Nei
    II.1.9)

    Opplysninger om alternative tilbud

    Vil alternative tilbud bli tatt i betraktning:  Nei
    II.2)

    Leveransens mengde eller omfang

    II.2.1)

    Totalleveransens mengde eller omfang:

    Anslå totalverdi eksklusiv MVA
    mellom 4000000000.0000  og 5000000000.0000  NOK
    II.2.2)

    Opplysninger om opsjoner

    Opsjoner: Nei
    II.2.3)

    Opplysninger om forlengelse

    Kontrakten kan forlenges: Ja
    Oppgi antall mulige forlengelser:  2
    Hvis kontrakten(e) kan forlenges: forventet tidsramme forpåfølgende kontraktene: 
    antall måneder: 60
    II.3)

    Kontraktens varighet

    Planlagt startdato  1. 7. 2019  Planlagt ferdigstillelsesdato  30. 6. 2025

    Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske opplysninger

    III.1)

    Betingelser i kontrakten

    III.1.4)

    Andre særlige vilkår

    Det gjelder særlige vilkår for oppfyllelse av kontrakten: Nei

    Del IV: Prosedyre

    IV.1)

    Type prosedyre

    IV.1.1)

    Type prosedyre

    Konkurranse med forhandling
    Er tilbyderne i forhandlet prosedyre allerede blitt utvalgt:  Nei
    IV.1.2)

    Begrensning av antall leverandører som vil bli invitert til å delta

    Planlagt minimum  3  og  maks antall 
    List opp kriteriene som vil bli benyttet for å begrense antall tilbydere:  Se prekvalifiseringsgrunnlag i dokument konkurransegrunnlag.
    IV.2)

    Tildelingskriterier

    IV.2.1)

    Tildelingskriterier

    Det økonomisk mest fordelaktige tilbud vurdert på grunnlag av , kriterier og vekting fastsatt i konkurransegrunnlaget
    IV.2.2)

    Opplysninger om elektronisk auksjon

    Vil det bli avholdt en elektronisk auksjon: Nei
    IV.3)

    Administrative opplysninger

    IV.3.2)

    Forutgående kunngjøring knyttet til samme kontrakt

    Veiledende kunngjøring
    Kunngjøringsnummer i TED: 2016/S 009-012454
    IV.3.3)

    Vilkår for å få utlevert eller tilgang til konkurransegrunnlag og/eller andre dokumenter (gjelder ikke ved dynamisk innkjøpsordning)

    Må det betales for utlevering/tilgang til dokumentene: Nei
    IV.3.4)

    Frist for mottak av tilbud eller forespørsel om deltakelse

    19.12.2016 - 12:00
    IV.3.6)

    Språk som skal anvendes ved utforming av tilbud eller forespørsel om deltagelse

    Annet: Norsk

    Del VI: Supplerende opplysninger

    VI.1)

    Opplysninger om gjentakende innkjøp

    Berører kunngjøringen gjentakende innkjøp: Nei
    VI.2)

    Opplysninger om EU-midler

    Vedrører kontrakten et prosjekt/program som er finansiert med EU-midler: Nei
    VI.5)

    Dato for publisering av denne kunngjøring:

    16.11.2016

    Du forlater nå Doffin

    for et annet system