Doffin

Database for offentlige innkjøp

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Kunngjøring om konkurranse

Klassisk sektor

Kunngjøring iht FOR 2006-04-07 nr 402 del I og III

Vareleveranse

Del I: Oppdragsgiver

I.1)

Kontaktinformasjon

Helseforetakenes Innkjøpsservice AS avd LIS
985213496
Postboks 40, 9811 Vadsø
9811  VADSØ
NO
Kontaktpunkt: Anne Helen Ognøy
Kontaktperson: Anne Helen Ognøy
Telefon: +47 41510101
E-post: anne.ognøy@hinas.no
Nettsteder:
Elektronisk tilgang til konkurransedokumenter og annen informasjon: http://permalink.mercell.com/58481268.aspx
Elektronisk innlevering av tilbud eller forespørsel om deltakelse: http://permalink.mercell.com/58481268.aspx
Ytterligere informasjon kan fås her: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
Spesifikasjoner og ytterligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende dynamisk innkjøpsordning) fås her:Ovennevnte kontaktpunkt(er)
Tilbud eller forespørsel om deltakelse skal sendes til: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
I.2)

Type oppdragsgiver

Annet: LIS (Legemiddelinnkjøpssamarbeid) på vegne av de Regionale Helseforetakene.
I.3)

Hovedaktivitet

  • Helse
I.4)

Anskaffelse på vegne av andre oppdragsgivere

Oppdragsgiver anskaffer på vegne av andre oppdragsgivere: Ja
Helse Sør Øst RHF
991324968
NO
Helse Vest RHF
983658725
NO
Helse Midt Norge RHF
983658776
NO
Helse Nord RHF
883658752
NO

Del II: Kontraktens gjenstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Navn på anskaffelsen gitt av oppdragsgiver:

LIS 1607-2b Onkologi PD1 hemmere
II.1.2)

Type anskaffelse og utførelses- eller leveringssted

Vareleveranse
    Kjøp
    Hovedleverings- eller hovedutførelsessted:
    Leveranser til legemiddelgrossister i Oslo området.
    NUTS-kode
    Oslo og Akershus
    Sted: hele Norge
    II.1.3)

    Kunngjøringen gjelder inngåelse av

    Gjelder anskaffelsen en rammeavtale
    II.1.4)

    Opplysninger om rammeavtale

    Parallell rammeavtale
    Rammeavtalens varighet
    Varighet i måned(er): 13
    Hvis relevant, begrunnelse for bruk av rammeavtale som overstiger fire år: 
    Anslått samlet verdi av avropene i løpet av hele rammeavtalens varighet
    II.1.5)

    Kort beskrivelse

    Anskaffelse av enkelte helseforetaksfinansierte onkologi preparater – PD1 hemmere.

    Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[http://permalink.mercell.com/58481268.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.

    II.1.6)

    CPV-klassifisering

    Hovedvokabular
    33600000   Farmasøytiske produkter
    Tilleggsvokabular
    33690000   Diverse legemidler
    85149000   Apotekvirksomhet
    II.1.7)

    Opplysninger om WTO-avtalen om offentlige anskaffelser (GPA)

    Er anskaffelsen underlagt WTO/GPA:  Ja
    II.1.8)

    Delkontrakter

    Vil kontrakten bestå av delkontrakter:  Nei
    II.1.9)

    Opplysninger om alternative tilbud

    Vil alternative tilbud bli tatt i betraktning:  Nei
    II.2)

    Leveransens mengde eller omfang

    II.2.1)

    Totalleveransens mengde eller omfang:

    Anslå totalverdi eksklusiv MVA: 120000000.00  NOK
    II.2.2)

    Opplysninger om opsjoner

    II.2.3)

    Opplysninger om forlengelse

    Kontrakten kan forlenges: Nei
    II.3)

    Kontraktens varighet

    Planlagt startdato  1. 11. 2016  Planlagt ferdigstillelsesdato  30. 11. 2017

    Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske opplysninger

    III.1)

    Betingelser i kontrakten

    III.1.4)

    Andre særlige vilkår

    Det gjelder særlige vilkår for oppfyllelse av kontrakten: Nei
    III.2)

    Kvalifikasjonskrav

    III.2.1)

    Krav til tilbyders organisatoriske og juridiske stilling

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Krav til å fremlegge egenerklæring i samsvar med forskriftens vedlegg 2 om HMS (Nasjonale krav). Skatteattest for skatt og merverdiavgift. For norske tilbydere felles skjema for skatt og merverdiavgift RF-1316 bestilles på Altinn.

    Del IV: Prosedyre

    IV.1)

    Type prosedyre

    IV.1.1)

    Type prosedyre

    Åpen anbudskonkurranse
    IV.2)

    Tildelingskriterier

    IV.2.1)

    Tildelingskriterier

    Det økonomisk mest fordelaktige tilbud vurdert på grunnlag av , kriterier og vekting fastsatt i konkurransegrunnlaget
    IV.2.2)

    Opplysninger om elektronisk auksjon

    Vil det bli avholdt en elektronisk auksjon: Nei
    IV.3)

    Administrative opplysninger

    IV.3.2)

    Forutgående kunngjøring knyttet til samme kontrakt

    Nei
    IV.3.3)

    Vilkår for å få utlevert eller tilgang til konkurransegrunnlag og/eller andre dokumenter (gjelder ikke ved dynamisk innkjøpsordning)

    Må det betales for utlevering/tilgang til dokumentene: Nei
    IV.3.4)

    Frist for mottak av tilbud eller forespørsel om deltakelse

    12.8.2016 - 12:00
    IV.3.6)

    Språk som skal anvendes ved utforming av tilbud eller forespørsel om deltagelse

    Dansk, Engelsk, Svensk
    Annet: Norsk
    IV.3.7)

    Vedståelsesfrist - minimum tidsperiode tilbudene er bindende.

    Inntil: 2.1.2017
    IV.3.8)

    Tilbudsåpning

    Dato: 12.8.2016 - 12:30
    Sted: 
    LIS kontorer i Stortingsgaten 22, 6.etg
    Vil det være åpen tilbudsåpning: Nei

    Del VI: Supplerende opplysninger

    VI.1)

    Opplysninger om gjentakende innkjøp

    Berører kunngjøringen gjentakende innkjøp: Nei
    VI.2)

    Opplysninger om EU-midler

    Vedrører kontrakten et prosjekt/program som er finansiert med EU-midler: Nei
    VI.5)

    Dato for publisering av denne kunngjøring:

    2.5.2016

    Du forlater nå Doffin

    for et annet system