Doffin

Database for offentlige innkjøp

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Kunngjøringen er avlyst

Kunngjøring om konkurranse

Klassisk sektor

Kunngjøring iht FOR 2006-04-07 nr 402 del I og III

Vareleveranse

Del I: Oppdragsgiver

I.1)

Kontaktinformasjon

Kristiansand kommune
963296746
Rådhusgata 18, 4611 Kristiansand
4604  KRISTIANSAND S
NO
Kontaktperson: Are Sætervadet
Telefon: +47 38243560
E-post: are.saetervadet@kristiansand.kommune.no
Nettsteder:
Elektronisk tilgang til konkurransedokumenter og annen informasjon: http://permalink.mercell.com/61143409.aspx
Elektronisk innlevering av tilbud eller forespørsel om deltakelse: http://permalink.mercell.com/61143409.aspx
Ytterligere informasjon kan fås her: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
Spesifikasjoner og ytterligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende dynamisk innkjøpsordning) fås her:
Mercell Norge AS
Karihaugveien 89
1086  OSLO
NO
E-post: support@mercell.com
Tilbud eller forespørsel om deltakelse skal sendes til: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
I.2)

Type oppdragsgiver

Fylkeskommunal eller kommunal administrasjon
I.3)

Hovedaktivitet

  • Alminnelig offentlig tjenesteyting
I.4)

Anskaffelse på vegne av andre oppdragsgivere

Oppdragsgiver anskaffer på vegne av andre oppdragsgivere: Ja
Birkenes kommune
NO
Songdalen kommune
Søgne kommune
Vennesla kommune
Lillesand kommune

Del II: Kontraktens gjenstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Navn på anskaffelsen gitt av oppdragsgiver:

KnS-i Anskaffelse av IT-utstyr og servere
II.1.2)

Type anskaffelse og utførelses- eller leveringssted

Vareleveranse
    Kjøp
    Hovedleverings- eller hovedutførelsessted:
    De kommuner som deltar i konkurransen
    NUTS-kode
    Aust-Agder
    Vest-Agder
    II.1.3)

    Kunngjøringen gjelder inngåelse av

    Gjelder anskaffelsen en rammeavtale
    II.1.4)

    Opplysninger om rammeavtale

    Rammeavtale med kun en leverandør
    Rammeavtalens varighet
    Antall år: 4
    Hvis relevant, begrunnelse for bruk av rammeavtale som overstiger fire år: 
    Anslått samlet verdi av avropene i løpet av hele rammeavtalens varighet
    II.1.5)

    Kort beskrivelse

    IT-utstyr med tilbehør og servere.

    Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[http://permalink.mercell.com/61143409.aspx]]. Følg deretter instruksjoner på nettsiden.

    II.1.6)

    CPV-klassifisering

    Hovedvokabular
    30213000   Personlige Datamaskiner (PC)
    Tilleggsvokabular
    48821000   Nettverksservere
    30200000   Datautstyr og -materiell
    30237200   Tilbehør til datamaskiner
    30237300   Datamaskinmateriell
    30237400   Datanoteringstilbehør
    30213100   Bærbare datamaskiner
    30231320   Berøringsskjermer (touch screen)
    30231300   Dataskjermer
    48820000   Servere
    II.1.7)

    Opplysninger om WTO-avtalen om offentlige anskaffelser (GPA)

    Er anskaffelsen underlagt WTO/GPA:  Ja
    II.1.8)

    Delkontrakter

    Vil kontrakten bestå av delkontrakter:  Ja
    tilbud skal inngis på (velg kun ett alternativ)  en eller flere delkontrakter
    II.1.9)

    Opplysninger om alternative tilbud

    Vil alternative tilbud bli tatt i betraktning:  Nei
    II.2)

    Leveransens mengde eller omfang

    II.2.1)

    Totalleveransens mengde eller omfang:

    90 000 000,00
    II.2.2)

    Opplysninger om opsjoner

    Opsjoner: Ja
    Beskriv disse opsjonene: Avtalen skal gjelde for 2 år, med opsjon for oppdragsgiver til forlengelse 1+1 år på samme vilkår.
    II.2.3)

    Opplysninger om forlengelse

    Kontrakten kan forlenges: Ja

    Opplysninger om delkontrakter

    Delkontraktnummer:   Tittel: Servere
    1)

    Kort beskrivelse:

    Kjøp av servere
    2)

    CPV-klassifisering

    Hovedvokabular
    30200000   Datautstyr og -materiell
    3)

    Delkontraktens mengde eller omfang:

    Anslå totalverdi eksklusiv MVA: 5000000.00  NOK
    4)

    Angi kontraktslengden og/eller startdato/ferdigstillelsedato for delkontrakten

    Planlagt startdato 1. 1. 2017  Planlagt ferdigstillelsesdato 31. 12. 2018
    5)

    Ytterligere informasjon om delkontraken:

    Se ovenfor vedr. opsjoner
    Delkontraktnummer:   Tittel: IT-utstyr
    1)

    Kort beskrivelse:

    Kjøp av IT-utstyr og tilbehør
    2)

    CPV-klassifisering

    Hovedvokabular
    30200000   Datautstyr og -materiell
    3)

    Delkontraktens mengde eller omfang:

    Anslå totalverdi eksklusiv MVA: 85000000.00  NOK
    4)

    Angi kontraktslengden og/eller startdato/ferdigstillelsedato for delkontrakten

    Planlagt startdato 1. 1. 2017  Planlagt ferdigstillelsesdato 31. 12. 2018
    5)

    Ytterligere informasjon om delkontraken:

    Se ovenfor vedr. opsjoner

    Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske opplysninger

    III.1)

    Betingelser i kontrakten

    III.1.4)

    Andre særlige vilkår

    Det gjelder særlige vilkår for oppfyllelse av kontrakten: Nei
    III.2)

    Kvalifikasjonskrav

    III.2.1)

    Krav til tilbyders organisatoriske og juridiske stilling

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Skatteattest for skatt - Krav: Tilbyder må ha levert sine oppgaver og betalt skatt og arbeidsgiveravgift. Dokumenteres ved: Skatteattest. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for innlevering av tilbud. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. Dersom Tilbyder planlegger å benytte underleverandører må skatteattest også leveres for disse.

    III.2.3)

    Tekniske og faglige kvalifikasjoner

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Returordning for emballasje: Tilbyder skal være medlem i en returordning, eller oppfylle forpliktelsen gjennom egen returordning med egen ordning for sluttbehandling, hvor emballasjen blir tatt hånd om på en miljømessig forsvarlig måte (Grønt punkt Norge AS eller tilsvarende returording). Leverandøren har en selvstendig plikt til å opprettholde medlemskapet i hele avtaleperioden.

    Del IV: Prosedyre

    IV.1)

    Type prosedyre

    IV.1.1)

    Type prosedyre

    Åpen anbudskonkurranse
    IV.2)

    Tildelingskriterier

    IV.2.1)

    Tildelingskriterier

    Det økonomisk mest fordelaktige tilbud vurdert på grunnlag av , kriterier og vekting fastsatt i konkurransegrunnlaget
    IV.2.2)

    Opplysninger om elektronisk auksjon

    Vil det bli avholdt en elektronisk auksjon: Nei
    IV.3)

    Administrative opplysninger

    IV.3.1)

    Saksnummer hos oppdragsgiver

    201611359
    IV.3.2)

    Forutgående kunngjøring knyttet til samme kontrakt

    Nei
    IV.3.3)

    Vilkår for å få utlevert eller tilgang til konkurransegrunnlag og/eller andre dokumenter (gjelder ikke ved dynamisk innkjøpsordning)

    Frist for å be om tilgang til konkurransegrunnlag og/eller andre dokument: 1.11.2016 - 12:00
    Må det betales for utlevering/tilgang til dokumentene: Nei
    IV.3.4)

    Frist for mottak av tilbud eller forespørsel om deltakelse

    1.11.2016 - 12:00
    IV.3.6)

    Språk som skal anvendes ved utforming av tilbud eller forespørsel om deltagelse

    Annet: Norsk
    IV.3.7)

    Vedståelsesfrist - minimum tidsperiode tilbudene er bindende.

    Inntil: 1.2.2017
    IV.3.8)

    Tilbudsåpning

    Sted: 
    Kristiansand
    Vil det være åpen tilbudsåpning: Nei

    Del VI: Supplerende opplysninger

    VI.1)

    Opplysninger om gjentakende innkjøp

    Berører kunngjøringen gjentakende innkjøp: Nei
    VI.2)

    Opplysninger om EU-midler

    Vedrører kontrakten et prosjekt/program som er finansiert med EU-midler: Nei
    VI.5)

    Dato for publisering av denne kunngjøring:

    19.9.2016

    Du forlater nå Doffin

    for et annet system