Doffin

Database for offentlige innkjøp

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Kunngjøring om konkurranse

Klassisk sektor

Kunngjøring iht FOR 2006-04-07 nr 402 del I og III

Tjenesteytelse

Del I: Oppdragsgiver

I.1)

Kontaktinformasjon

Fylkesmannen i Sogn og Fjordane
974 763 907
Njøsavegen 2
6963  Leikanger
NO
Kontaktperson: Alf Erik Røyrvik
Telefon: +47 57643000
E-post: fmsfpost@fylkesmannen.no
Faks: +47 57655005
Nettsteder:
Nettsted oppdragsgiver: http://fmsf.no
Nettsted kjøperprofil: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/1604
Elektronisk tilgang til konkurransedokumenter og annen informasjon: https://kgv.doffin.no/ctm/Supplier/Documents/Folder/143436
Ytterligere informasjon kan fås her:
Naustdal-Gjengedal landskapsvernområde
Njøsavegen 2
6863  Leikanger
NO
Kontaktperson: Alf Erik Røyrvik
Telefon: +47 95889475
E-post: naustdal-gjengedal@fylkesmannen.no
Spesifikasjoner og ytterligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende dynamisk innkjøpsordning) fås her:Ovennevnte kontaktpunkt(er)
Tilbud eller forespørsel om deltakelse skal sendes til: Ovennevnte kontaktpunkt(er)
I.2)

Type oppdragsgiver

Departement med underliggende etater eller annen nasjonal myndighet
I.3)

Hovedaktivitet

  • Miljøvern
I.4)

Anskaffelse på vegne av andre oppdragsgivere

Oppdragsgiver anskaffer på vegne av andre oppdragsgivere: Nei

Del II: Kontraktens gjenstand

II.1)

Beskrivelse

II.1.1)

Navn på anskaffelsen gitt av oppdragsgiver:

Rammeavtale - Tenestekjøp – Arbeid i landskapsvernområda Naustdal-Gjengedal og Ålfotbreen

II.1.2)

Type anskaffelse og utførelses- eller leveringssted

Tjenesteytelse
    Kategori27:  Andre tjenester
    Hovedleverings- eller hovedutførelsessted:

    Leikanger

    NUTS-kode
    NORGE
    Fylke:  Sogn og Fjordane
    Kommune:  Gloppen
    Kommune:  Naustdal
    Kommune:  Flora
    Kommune:  Førde
    Kommune:  Jølster
    Kommune:  Bremanger
    II.1.3)

    Kunngjøringen gjelder inngåelse av

    Gjelder anskaffelsen en rammeavtale
    II.1.4)

    Opplysninger om rammeavtale

    Parallell rammeavtale
    maks antall leverandører: 3
    Rammeavtalens varighet
    Antall år: 4
    Hvis relevant, begrunnelse for bruk av rammeavtale som overstiger fire år: 
    Anslått samlet verdi av avropene i løpet av hele rammeavtalens varighet
    Anslå totalverdi eksklusiv MVA
    mellom 0  og 2000000  NOK
    Frekvens og verdi på avropene:

    Frekvens og verdi vil variere ut frå kor mykje midlar verneområdet får tildelt kvart år.

    II.1.5)

    Kort beskrivelse

    Tenestekjøpet er fleksibelt, og vil bestå av fleire mindre oppdrag innanfor ei totalramme. Det vil vere oppdrag både i og rundt Naustdal-Gjengedal landskapsvernområde, og i og rundt Ålfotbreen landskapsvernområde. Med andre ord kan det verte oppdrag i kommunane Gloppen, Bremanger, Flora, Naustdal, Førde og Jølster. Oppdraga vil verte bestilt ved behov gjennom perioden.

    II.1.6)

    CPV-klassifisering

    Hovedvokabular
    45212140   Rekreasjonsanlegg
    Tilleggsvokabular
    45000000   Bygge- og anleggsvirksomhet
    45200000   Deler av eller komplette byggekonstruksjoner samt anleggsarbeider
    45210000   Byggearbeid
    45212000   Bygge- og anleggsarbeid på bygninger knyttet til fritid, sport, kultur, overnatting og restauranter
    45212100   Byggningsarbeid i forbindelse med fritidsfasiliteter
    II.1.7)

    Opplysninger om WTO-avtalen om offentlige anskaffelser (GPA)

    Er anskaffelsen underlagt WTO/GPA:  Ja
    II.1.8)

    Delkontrakter

    Vil kontrakten bestå av delkontrakter:  Nei
    II.1.9)

    Opplysninger om alternative tilbud

    Vil alternative tilbud bli tatt i betraktning:  Nei
    II.2)

    Leveransens mengde eller omfang

    II.2.1)

    Totalleveransens mengde eller omfang:

    Leveransen vil bestå av fleire mindre oppdrag gjennom avtaleperioden innanfor følgjande tema:

    1. Tilrettelegging av stiar og ferdselsvegar

    Utbetring av steinete stiar

    Legging av trekloppar

    Bygging av bruer

    Ymse vedlikehald og reperasjonar på stiar og vegar

    2. Skjøtsel

    Hogst og uttak av gran

    Rydding av skog og kratt

    Slått av gammal slåtte- og beitemark

    3. Trearbeid/Byggearbeid

    Bygging, montering og vedlikehald av trekonstruksjonar som kaier, bruer, informasjonstavler, enkle bygningar og andre installasjonar

    4. Anleggsarbeid

    Enkelt anleggsarbeid som bygging av parkeringsplassar, fundament til mindre bygningar og liknande.

    5. Ymse oppdrag

    Oppsetting av skilt

    Ulike små handverkaroppdrag og anna arbeid som måtte dukke opp og som oppdragstakar har kompetanse til å ta på seg.

    Anslå totalverdi eksklusiv MVA
    mellom 0  og 2000000  NOK
    II.2.2)

    Opplysninger om opsjoner

    Opsjoner: Nei
    II.2.3)

    Opplysninger om forlengelse

    Kontrakten kan forlenges: Nei
    II.3)

    Kontraktens varighet

    Planlagt startdato  01. 07. 2016  Planlagt ferdigstillelsesdato  31. 12. 2019

    Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske opplysninger

    III.1)

    Betingelser i kontrakten

    III.1.2)

    De viktigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser

    Leverandøren bør bruke elektroniske faktura.

    III.1.4)

    Andre særlige vilkår

    Det gjelder særlige vilkår for oppfyllelse av kontrakten: Nei
    III.2)

    Kvalifikasjonskrav

    III.2.1)

    Krav til tilbyders organisatoriske og juridiske stilling

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Skatteattest

    HMS-eigenerklæring

    Eigenerklæring tariffløn

    III.2.3)

    Tekniske og faglige kvalifikasjoner

    Informasjon og dokumentasjon som er nødvendig for å evaluere om kravene blir tilfredsstilt:

    Sikkerheitskurs for bruk av motorsag

    Førarkort klasse B og T

    III.3)

    Særskilte betingelser i forbindelse med tjenestekontrakter

    III.3.1)

    Opplysninger om en bestemt profesjon

    Er utførelsen av tjenesten forbeholdt en bestemt profesjon: Nei
    III.3.2)

    Personer som er ansvarlige for utførelsen av tjenesteytelsen

    Vil juridiske personer måtte oppgi navnene og de faglige kvalifikasjonene for de personer som er ansvarlige for utførelsen av de aktuelle ytelser: Ja

    Del IV: Prosedyre

    IV.1)

    Type prosedyre

    IV.1.1)

    Type prosedyre

    Åpen anbudskonkurranse
    IV.2)

    Tildelingskriterier

    IV.2.1)

    Tildelingskriterier

    Det økonomisk mest fordelaktige tilbud vurdert på grunnlag av , kriterier og vekting fastsatt i konkurransegrunnlaget
    IV.2.2)

    Opplysninger om elektronisk auksjon

    Vil det bli avholdt en elektronisk auksjon: Nei
    IV.3)

    Administrative opplysninger

    IV.3.1)

    Saksnummer hos oppdragsgiver

    1234/16

    IV.3.2)

    Forutgående kunngjøring knyttet til samme kontrakt

    Nei
    IV.3.3)

    Vilkår for å få utlevert eller tilgang til konkurransegrunnlag og/eller andre dokumenter (gjelder ikke ved dynamisk innkjøpsordning)

    Må det betales for utlevering/tilgang til dokumentene: Nei
    IV.3.4)

    Frist for mottak av tilbud eller forespørsel om deltakelse

    20.06.2016 - 12:00
    IV.3.6)

    Språk som skal anvendes ved utforming av tilbud eller forespørsel om deltagelse

    Annet: 

    Norsk

    IV.3.7)

    Vedståelsesfrist - minimum tidsperiode tilbudene er bindende.

    Varighet i måned(er): 003 (fra dato og klokkeslett fastsatt for mottak av tilbud)
    IV.3.8)

    Tilbudsåpning

    Dato: 24.06.2016 - 00:00
    Sted: 
    Fylkesmannen i Sogn og Fjordane
    974763907
    Njøsavegen 2
    6863  Leikanger
    NO
    Kontaktperson: Alf Erik Røyrvik
    Vil det være åpen tilbudsåpning: Nei

    Del VI: Supplerende opplysninger

    VI.1)

    Opplysninger om gjentakende innkjøp

    Berører kunngjøringen gjentakende innkjøp: Nei
    VI.2)

    Opplysninger om EU-midler

    Vedrører kontrakten et prosjekt/program som er finansiert med EU-midler: Nei
    VI.5)

    Dato for publisering av denne kunngjøring:

    9.5.2016

    Du forlater nå Doffin

    for et annet system