Doffin

Database for offentlige innkjøp

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Anskaffelsesforskriften

Veiledende kunngjøring

EØS-kunngjøring

Del I: Oppdragsgiver

I.1)

Navn og adresser

SYKEHUSINNKJØP HF
916879067
Tollbugata 7
VADSØ
9800
NO
Kontaktperson: Erik Idsøe
Telefon: +47 99026367
NUTS-kode:  NO -  NORGE
Sted: hele Norge
Internettadresse(r):
Nettsted Kjøperprofil: http://www.sykehusinnkjop.no/

I.2)

Samordnede innkjøp

Kontrakten tildeles av en innkjøpssentral
I.3)

Kommunikasjon

Tilleggsinformasjon finnes på
en annen adresse: 
Mercell Norge AS
Karihaugveien 89
Oslo
1086
NO
NUTS-kode:  NO -  NORGE
Sted: hele Norge
Internettadresse(r):
I.4)

Type oppdragsgiver

Offentligrettslig organ
I.5)

Hovedaktivitet

Helse

Del II: Kontrakten

II.1)

Anskaffelsens omfang

II.1.1)

Tittel

Lymfødembehandling og kompresjonsplagg
Referansenummer:  2017/209
II.1.2)

Hoved-CPV-kode

33155000  -  Utstyr til fysioterapi
II.1.3)

Type kontrakt

Varer
II.1.4)

Kort beskrivelse

Sykehusinnkjøp HF, divisjon nasjonale tjenester, offentliggjør med dette en veiledende kunngjøring innen anskaffelse av utstyr til lymfødem- og kompresjonsbehandling. I veiledende kunngjøring lyses anskaffelsen ut samlet, men i selve konkurransen vil det lyses ut med deltilbud. Dagens rammeavtale er delt opp i følgende deltilbud: (1) Kompresjonsplagg (2) Nattstrømper standard (3) Nattstrømper formsydd (4) Forbruksmateriell til lymfødembehandling (5) Pulsator. Det forventes at den kommende anskaffelsen blir delt inn i likelydende deltilbud.
II.1.6)

Informasjon om delkontrakter

Denne anskaffelsen er delt opp i delkontrakter: nei
II.2)

Beskrivelse

II.2.2)

Tilleggs-CPV-kode(r)

33140000  -  Medisinske forbruksvarer
II.2.3)

Sted for gjennomføring

NUTS-kode:  NO -  NORGE
Sted: hele Norge
II.2.4)

Beskrivelse av anskaffelsen

Sykehusinnkjøp HF ønsker kontakt med markedet for å starte dialog med aktuelle leverandører med tanke på levering av kompresjonsplagg, nattstrømper standard/formsydd, forbruksmateriell til kompresjonsbehandling og pulsator til lymfødembehandling. Dagens rammeavtale utløper 30. april 2018 og ny avtale skal være på plass i god tid før utløp av inneværende avtale.
Denne anskaffelsen vil gjelde for samtlige regionale helseforetak og underliggende helseforetak.
II.3)

Estimert dato for publisering av kunngjøring av konkurranse:

2017-10-02

Del II: Kontrakten

II.1)

Anskaffelsens omfang

II.1.1)

Tittel

Lymfødembehandling og kompresjonsplagg
Referansenummer:  1076028
II.1.2)

Hoved-CPV-kode

33155000  -  Utstyr til fysioterapi
II.1.3)

Type kontrakt

Varer
II.1.4)

Kort beskrivelse

Anskaffelsen vil bli delt inn i flere deltilbud, men i den veiledende kunngjøring blir det foretatt en samlet utlysning. Dagens rammeavtale er delt inn i følgende deltilbud: (1) Kompresjonsplagg, (2) Nattstrømper standard, (3) Nattstrømper målsydd, (4) Forbruksmateriell til lymfødembehandling, (5) Pulsator. Det forventes at den kommende anskaffelsen vil bli inndelt i liknende deltilbud.
II.1.5)

Estimert totalverdi

Verdi ekskl. MVA: 140000000.00  NOK
II.1.6)

Informasjon om delkontrakter

Denne anskaffelsen er delt opp i delkontrakter: nei
II.2)

Beskrivelse

II.2.2)

Tilleggs-CPV-kode(r)

33140000  -  Medisinske forbruksvarer
II.2.3)

Sted for gjennomføring

NUTS-kode:  NO -  NORGE
Sted: hele Norge
II.2.4)

Beskrivelse av anskaffelsen

Anskaffelsen gjelder levering av kompresjonsplagg, nattstrømper standard/målsydd, forbruksmateriell til kompresjonsbehandling og pulsator til lymfødembehandling.
II.3)

Estimert dato for publisering av kunngjøring av konkurranse:

2017-10-02

Del IV: Prosedyre

IV.1)

Beskrivelse

IV.1.8)

Informasjon om WTO-avtalen om offentlige anskaffelser (GPA)

Anskaffelsen omfattes av WTO/GPA: ja
IV.2)

Administrativ informasjon

Del VI: Utfyllende informasjon

VI.5)

Dato for oversendelse av denne kunngjøringen til TED

2017-04-05

Du forlater nå Doffin

for et annet system