Anskaffelsesforskriften
Veiledende kunngjøring
EØS-kunngjøring
Del I: Oppdragsgiver
I.1)
Navn og adresser
SYKEHUSINNKJØP HF
916879067
Tollbugata 7
VADSØ
9800
NO
Kontaktperson:
Erik Idsøe
Telefon:
+47 99026367
E-post:
erik.idsoe@sykehusinnkjop.no
NUTS-kode:
NO -
NORGE
Sted: hele Norge
Nettsted oppdragsgiver:
http://permalink.mercell.com/67551380.aspx
Nettsted Kjøperprofil:
http://www.sykehusinnkjop.no/
I.2)
Samordnede innkjøp
Kontrakten tildeles av en innkjøpssentral
I.3)
Kommunikasjon
Tilleggsinformasjon finnes på
en annen adresse:
Mercell Norge AS
Karihaugveien 89
Oslo
1086
NO
E-post:
support@mercell.com
NUTS-kode:
NO -
NORGE
Sted: hele Norge
Nettsted oppdragsgiver:
http://permalink.mercell.com/67551380.aspx
I.4)
Type oppdragsgiver
Offentligrettslig organ
I.5)
Hovedaktivitet
Helse
Del II: Kontrakten
II.1)
Anskaffelsens omfang
II.1.1)
Tittel
Lymfødembehandling og kompresjonsplagg
Referansenummer:
2017/209
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
33155000
-
Utstyr til fysioterapi
II.1.3)
Type kontrakt
Varer
II.1.4)
Kort beskrivelse
Sykehusinnkjøp HF, divisjon nasjonale tjenester, offentliggjør med dette en veiledende kunngjøring innen anskaffelse av utstyr til lymfødem- og kompresjonsbehandling. I veiledende kunngjøring lyses anskaffelsen ut samlet, men i selve konkurransen vil det lyses ut med deltilbud. Dagens rammeavtale er delt opp i følgende deltilbud: (1) Kompresjonsplagg (2) Nattstrømper standard (3) Nattstrømper formsydd (4) Forbruksmateriell til lymfødembehandling (5) Pulsator. Det forventes at den kommende anskaffelsen blir delt inn i likelydende deltilbud.
II.1.6)
Informasjon om delkontrakter
Denne anskaffelsen er delt opp i delkontrakter:
nei
II.2)
Beskrivelse
II.2.2)
Tilleggs-CPV-kode(r)
33140000
-
Medisinske forbruksvarer
II.2.3)
Sted for gjennomføring
NUTS-kode:
NO -
NORGE
Sted: hele Norge
II.2.4)
Beskrivelse av anskaffelsen
Sykehusinnkjøp HF ønsker kontakt med markedet for å starte dialog med aktuelle leverandører med tanke på levering av kompresjonsplagg, nattstrømper standard/formsydd, forbruksmateriell til kompresjonsbehandling og pulsator til lymfødembehandling. Dagens rammeavtale utløper 30. april 2018 og ny avtale skal være på plass i god tid før utløp av inneværende avtale.
Denne anskaffelsen vil gjelde for samtlige regionale helseforetak og underliggende helseforetak.
Denne anskaffelsen vil gjelde for samtlige regionale helseforetak og underliggende helseforetak.
II.3)
Estimert dato for publisering av kunngjøring av konkurranse:
02.10.2017
Del II: Kontrakten
II.1)
Anskaffelsens omfang
II.1.1)
Tittel
Lymfødembehandling og kompresjonsplagg
Referansenummer:
1076028
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
33155000
-
Utstyr til fysioterapi
II.1.3)
Type kontrakt
Varer
II.1.4)
Kort beskrivelse
Anskaffelsen vil bli delt inn i flere deltilbud, men i den veiledende kunngjøring blir det foretatt en samlet utlysning. Dagens rammeavtale er delt inn i følgende deltilbud: (1) Kompresjonsplagg, (2) Nattstrømper standard, (3) Nattstrømper målsydd, (4) Forbruksmateriell til lymfødembehandling, (5) Pulsator. Det forventes at den kommende anskaffelsen vil bli inndelt i liknende deltilbud.
II.1.5)
Estimert totalverdi
Verdi ekskl. MVA: 140000000.00
NOK
II.1.6)
Informasjon om delkontrakter
Denne anskaffelsen er delt opp i delkontrakter:
nei
II.2)
Beskrivelse
II.2.2)
Tilleggs-CPV-kode(r)
33140000
-
Medisinske forbruksvarer
II.2.3)
Sted for gjennomføring
NUTS-kode:
NO -
NORGE
Sted: hele Norge
II.2.4)
Beskrivelse av anskaffelsen
Anskaffelsen gjelder levering av kompresjonsplagg, nattstrømper standard/målsydd, forbruksmateriell til kompresjonsbehandling og pulsator til lymfødembehandling.
II.3)
Estimert dato for publisering av kunngjøring av konkurranse:
02.10.2017
Del IV: Prosedyre
IV.1)
Beskrivelse
IV.1.8)
Informasjon om WTO-avtalen om offentlige anskaffelser (GPA)
Anskaffelsen omfattes av WTO/GPA: ja
IV.2)
Administrativ informasjon
Del VI: Utfyllende informasjon
VI.5)
Dato for oversendelse av denne kunngjøringen til TED
05.04.2017
Du forlater nå Doffin
for et annet system